1 marca 2017

Coaching czyli zarządzanie przez relacje

 Cele szkolenia:

  • Poznanie techniki coachingu
  • Poznanie jak można wykorzystać coaching  w zarządzaniu zespołem
  • Odkrycie siły coachingu dla budowania własnego autorytetu lidera
  • Poznanie technik coachingu  i możliwości ich wykorzystania dla budowania relacji wspierających funkcjonowanie firmy

Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział:

  • Na czym polega  technika coachingu
  • Pozna metody coachingowego zarządzania ludźmi i zespołami
  • Jak budować własną wiarygodność i autorytet w zespole
  • Jak motywować i wyznaczać cele

Po szkoleniu uczestnik będzie umiał:

  • Budować relację pracowniczą opartą na zrozumieniu i zaangażowaniu
  • Stosować narzędzia coachingu w taki sposób by budować  efektywnie pracujący zespół
  • Wspierać zespół w efektywnym rozwiązywaniu problemów
  • Udzielać pracownikowi motywującej informacji zwrotnej

Po szkoleniu uczestnik będzie świadomy, że:

  • Współczesny biznes  to przede wszystkim umiejętność budowania i utrzymania relacji
  • Istnieje ciągła potrzeba doskonalenia umiejętności skutecznej komunikacji
  • Jaka jest siła i jakie są możliwości  w dobrze zarządzanym zespole
  • Możliwości rozwojowych coachingu dla pracownika i firmy

Kluczowe zagadnienia:

  • Czym jest coaching w odniesieniu do innych oddziaływań wspierających cele i rozwój firmy i pracownika
  • Rodzaje coachingu
  • Metodologia coachingu – modele
  • Narzędzia coachingowe
  • Typy rozmów coachingowych
  • Techniki zadawania pytań
  • Techniki wyznaczania celów
  • Techniki motywowania i udzielania informacji zwrotnej